Pe Rodica o stiu de mult, de cativa ani... Mi-a placut intotdeauna s-o citesc, cu bune si rele. Ne intersectam deseori in comentarii, imi placeau concursurile ei provocatoare, gaseam mereu o vorba buna, o gluma sau ceva de suflet in paginile ei.
Din pacate timpul nu-mi mai permite s-o citesc asa de des, dar astazi ajungand din nou in paginile ce le asterne cu drag am gasit un pasaj in care m-am regasit chiar zilele trecute:
" M-am apucat de treaba nu ca aveam chef- doar pentru ca nu mai suportam harmalaia . Pe undeva asa este si cu viata interioara. Adunam acolo la tot felul de treburi care ocupa locul de pomana. Am facut din suflet o magazie de amintiri si frinturi- urite unele, nefolositoare, prin colturi intunecate chestii care miroase urit chiar... E greu sa traiesti intr-o casa inghesuita. E si mai greu sa traiesti intr-un suflet sufocat ..."

 Cand aveti chef de citit rasfoiti "filele" cartii ei virtuale. Imposibil sa nu gasiti ceva interesant.